welcome to my blog . do see . do follow k . terima kaseh

Wednesday, December 21, 2011

saia tak risau lagi ....

assalammualaikumm ...


klo na tahu ape yg ade ... klik lha yg bwh tuh (read more)



 hye smmua .. slmt tgh hari ;)) ... korang na tahu tak , lps aku tinggal kan dye dgn life dye hari tu aku risau
sngt tentang dye dan kshatan dye .. 
yer ! mungkin time tuh aku tak cari dye sngtt , tapi hakikatnya aku risau ..
lps jer aku tinggal kan dye ngn life dye hari tuh , aku langsong tak tnye khbar dye .. hati tuh
emg lha risau, tapi ape blh wat .. ego kann ...

TAPI ... skrg aku tak risau dah .. sbb aku tahu ramai yg blh jage dye dan ramai yang
blh ganti tnpat aku utk slalu ade ngn dye ngn heppy kan dye ..
emm , tak sygg dye ke ??
waduhh !! soalan kau gempakk uh .. ehehe mesti lah aku sygg dye+rindu sngt22 kat dye ..
tahu tak knpe aku rindu dye ?
sebab nya dulu 
  • dye slalu text aku
  • call aku lme2 
  • slalu ade mase n aku 
  • time aku sedih or ad problm emg dye lha tmpt mngadu
  • pling best dye sngup teman aku smpai aku tido .. korg ade ? :)) ehehhe
  • dan mcm2 lagiiiiii

tuhlha bila someone tuh slalu text kita call kita ngn 24jam dgn kita , kita akan
rasa khlangan sngtt klo dye tak der .. NAMUN  aku harus blaja idop tnpe dye ....
yg tuh dye sndiri mnx ... :((


aku na tnye dye bbrapa soalan aa .. hope korg tak kisah lah , klo korg kisah pon ape aku peduli .. 
ehheehe .. TAPI tu pon klo dye ada singgah kat sini lha ..
 aku na tnye dye ,, 

  • sudi tak klo dye jadi kwn aku ..?
  • klo aku na simpan smua brg2 yg dye bg at aku blh tak ?
  • klo aku still na usyah fb dye blh ta? tmsok blog dye ?
  • dan yg terakhir ,, blh ta klo aku tmpat an dye at hati aku ..smpai lha dye hilangg sndiri ??

hye nape msti kau na tnye dye kat sini ?
maaf tau , aku terpksa tnye dye at siini , sbb nya msg yg aku bg dye ta bls pon ..
klo aku call , comfom dye ta angkt .. (rasanya lha)

dan aku nak minx satu jer at dye .. lagu sungai lui tuh .. tolongg lha simpann yer ...


klo rindu , dgar tau .. sbb mungkin lps nih kita dah jauh ...

oke , tuh jer lha ...  saya sygg awkk lorhh ... :)) saia bhgia bila awk bhgia , 
wlaupn bukan dgn saia ... 

byeeee salam ....










No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.