welcome to my blog . do see . do follow k . terima kaseh

Thursday, December 29, 2011

knpe dgn aku ... ------ ''',

assalammualaikum ...

eisyhh gase da lme je ta update at sini .. asek mlayan at fb jek .. stiap kali aku na update je, 
msti ade bnde yg mnyedihkan .. bila lha na gmbira kan ..

even ade dye yg slalu ceriakan hari aku, tapi aku tetap akan letak org lain tuh palingg teratass 
dalam ati aku nhi .. org lain ?? sape tuhh ? 
emm aku hnye gelar dye dgn pngGilan "d"  ... 
entah lha , walaupn kt org da lme ta cntc tapi aku still mletakkAN SATU HARAPAN
yg sngtttt tinggi at dye .. MESKI PUN aku tahu ia tak kan penah tjadi ..

aku ta mmpu na ubah ape2 ..mlainkan dgn hnye  bharap dan terus bharap .. itu shja ..

aKu akN teTap mEnanTi , sAmpailah Allah swt izinkan aku tok
aku LuPA kan dye ..


TApI utk dye yg always ade tok ceriakan aku , dan tahu dye bkn y teratas.. 
aku minx maaf .. aku xmampu jadi yg terbaik utk dye ..
namun aku akan sntiase cuba utk jdi yg terbaik ..

lps nie, ape je yg akan ditakdirkan utk aku, aku akan terima..
WALAUPUN pahit utk aku teLan .. kerna aku tahu ,
Allah swt tu akn tntukan yg terbaik utk aku .. wlaupn tpksa brharap ..
TAPI aku bhgIa idop cm nhi .. ta smua org dpt hdup cm nhi ... kann ??

p/s  :::  klo korg dberi pluang tok cube hdup dlm situasi ni korg nak x??
msti takk kan ...
oke trme ksih krna sudi mluangkan mase di sini .. 

byeee :: assalammualaikum .. wbt ..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.