welcome to my blog . do see . do follow k . terima kaseh

Thursday, December 22, 2011

lagi sakitt klo mgenang kau ..

assalammualaikum ....  hye smua ... :)

klo na ckap psl sakit uh ,, aku dah jadikan satu hobi lam idop aku ..
sebb nya setiap hari kot aku aku sakitt .. dah tak der cutii tok aku .. nak2 klo stress cm nhi ..
lagi aa , btmbah2 sakit ni..

kau sakit ape ?? waduhh aii ... soalan gempakk agi ...
emm ,, maaf .. kli ni aku tak blh na jwb soalan tuh .. insyaallah dlm mase tdkat nhi aku akan buat p........n..
hye korg nak tahu takk , time2 sakit cm nhi kan aku teringatt at someone nhii .. 
dlu dye slalu ade time aku cm nhi .. slalu pkse aku mkn ubat .. 
knpe nak pkse ?? sbb nya aku nhi ta suka mkn ubat tuhh ..
wlaupn dye pakse2 aku , tapi aku ttp degil.. last skali .. dye yg ngajuk .. ehehe
ade ke patot .. lau dye ngajok cpe pulakk mao pujuk akuu ?? eisyhh ..
xpe lhaa .. yg penting aku tahu yg dye sygg aku .. 

tapikan ... skrg nhi kite org dah jauh .. yelahh . dye dgn life dye .. ngn aku dgn life akuu ..
kdang2 uh dye sngttt bz n ta der mase ngn aku .tapi tak per aku paham dye ..
tapi ntah lha baru2 nhi dia lain sngtt .. smpai aku pon ta paham knpe 
ngn dye .. umm .. 

emm .. u all .. na tahu takk .. 
ape lgi nhi ?? eisyhh bace jek lha ,.. bnykk songell lak .. ehhehe ..
time tgh sakit niy kan .. aku slalu ingt dye .. 
tuh yg mmbuat agi sakitt .. knpe lakk ??
yelah .. sakit ......... + sakit hati ...
mgenang kan dye .. yg blm tntu agii mlik kita slame nye ..
ape pon kan .. aku ttp syggg dye ... ehehe ...
(wlaupn aku tglkan dye n life dye)

p/s :: korg smua jg dyri tau ... ta moh jd cm aku .. muda2 da ada pnykt ,..


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.