welcome to my blog . do see . do follow k . terima kaseh

Thursday, November 3, 2011

happpyy teramattttt sngtt !!!!!!

salam semua ... hari ni hari y pling wat aku heppy + +  +  ..
  tersngatt lha epy sbb aku dpt bgambar n mentor y pling hebat lam idop aku ... aku mao share at sini , mentor aku tu lha y telah bnyk mngubah hdup aku .. aku sygg sngtt at dye meski pun aku tahu pkenalan aku n dye tgl agi brapa hari jek .. seriusss aku sedihhh amattt ... boleh dikatakan aku mao hari2 aku di  hiasi dgn kata2 smngttt dari dyer ...  trme kshh cikguuu sbb  bnykk ubahh diri saia .. saia mao jadi cm cikgu bjaya dn disyngii .. dn saia jugak mao jadi cm ckgu utk bntu  meraka y dlm kebuntuan / masalahhhh ... 
saia syanggg cikgu ..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.