welcome to my blog . do see . do follow k . terima kaseh

Friday, November 4, 2011

alaaahaiii sedihhh nyaa ...

assalammualaikum wbt ...
hmm mlm nih aku sedihh sngtt sbb aku takot aku ta dpt ape y aku nak kan selama Ney ..
aku teringin sngtt bnde tu jadi knyataan .. tapi aku tahu sejaoh mana pon aku merancang ALLAH SWT tu y tntukan ... aku ada impian idop aku sndiri cume aku ta tahu sama ada aku dpt or tak ...  impian aku tu lha
yang membuatKan aku hidup dalam keadaaan y serba slah setiap hari.. sebb nya aku akan rasa TERAMATTT lah kecewa jika aku tak  dapat jadi seperti itu .. smpaikan aku terpikir dan berDoa , " klau lha aku tak dapat capai impian aku tu lbih baik aku mati jek" ,..  tu ker yang terbaik utk aku ????
ntah lha aku tak tahu ... sedihhhh nya ...
aku ingin jadi sprti MenTor aku tuhh ,, kalo diIzinkan ALLah SWT lahhh ...
yaNg meMbaca NIH ,, PLEAS doakan impian saya tuh tercapai .. k ...
assalammualaikum wbt ..
terima kasihh ...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.