welcome to my blog . do see . do follow k . terima kaseh

Thursday, March 1, 2012

tentangg rasa ..

assalammualaikum wbt ...

arghh , trasa rindu sngtt kat blog nhi .. lama betol aku ta aktif at sini ..
bukan ta nak aktif kat sini cuma tuh lahh , keadaan ta mngizinkan.. aku manusia biasa
jek kot , ta lari pada rasa sakit , kecewa n whteverlahh ...

act, dlam tahunn nhi aku ta sht sngtt , btok nhi daa 1bln lbh ta bek2 .. 
sakit tuh ta kesahh sngtt lah , mngurangkan dosa2 kecil .. ryte ? :))

almdulilah , dlm tahun nhi jugak aku blaja bnyk tentangg rasa ...
dan aku bersYuKUR sbb aku tak diciptakan dengan kesempurnaan 100% ..
dan aku tak minx org skeliling aku pon sempurna sprti tuh ..



tapy tuh lah , bila rasa TERKILAN tuh ade smpai bila2 pon susahh utk aku trme ..
rasa sakit hati , hampa , pedih , kecwe ... hmmm .. smua tuh
hnya Allah swt yg tahuu .. 

dann utk korg kat luar sana , ape pon rasa yg korg alami
bersyukurlah , mungkin dari tuh korg dpt pngajaran
dan dapat mematangg kan diri ..

skian shj .. assalammualaikum ...

** atlst ,, aku mncuBA .. tpy kauuuu ....... ap pn , smoga bhgia dgn ape yg kau bt ..
      cuma satu jek aku minx , kalo satu hari nnti kau dah jmpe someOne yg blh gnTi kan
      tmpat aku tuh,
      toLongg lah jgn buat dye rasa spRti mana ape yg aku telah rasa saat nhi ..  :((
      (rasa sakit tuh ta kan pernah kau rasakan)  hmmm~




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.